Kaybetmek Nedir , Nasıl Kaybedilir ? - Ali Şile

Kaybetmek Nedir , Nasıl Kaybedilir ?

Kaybetmek Nedir , Nasıl Kaybedilir ?


Kaybetmek nedir ve nasıl kaybedilir size bundan bahsedeceğim umarım yardımcı olabilirim  çünkü yardım cı olmak kadar zor birşey yok bu kadar yazıyı okuduktan sonra küfür yemeyi kim isterki ben istemem acıkcası . Blog yazımın ilk yazısını yazıyorum oyüzden üzerimde bir heycan var evet ilk olarak ücretsiz bir blog acmayı dusun dum bilmiyorum iyi olu heralde para dusunme gibi bir derdim yok acıkcası çünkü zaman ve sabır gereki oda bende yok . Neyse Kaybetmek ; Boşluğa düşmek demek , boşluk sevdiklerinizin yanınızda olmayısıdır yada sizin yanınız da bir daha olmayacagını anladıgınız zaman kaybetmıssınız dir . Peki gerçek kaybetmek ne demek ondan bahsedeyim , kaybetmek ölümle  farkı yoktur kendinizi başarısız ve  birdaha hiç ayaga kalkamıcak gibi hissetmektir , kumar oynamak , aşk , ve aile evet bu saydığım 3 de kaybetmek peki size 3 nün de ayrı ayrı özelliklerinden bahsedeyim . 
  1. Kumar oynamak : Unutmayın ki kumar kötü birşey dir ve asla kazanamassınız hep kaybedersiniz kimse sizin kazanacagız bir bahis sitesi açmaz yada kaybettıgınızın 3 katı 5 katı para kazanasınız diye zarara girmez o yüzden kumar çok kötü bir alışkanlıktır . Peki kaybetme durumuna gelirsek bu normal bir durum olur  sadece küfür ler olabilir bir içki olabilir bu tarz kötü alışkanlıklara itmeye yarayan bir ibrettir kumardan uzak durmanızı tavsiye değil evribaki bile ederim . Değerli okuyucum 2  ve 3 size aynı basamak altında yazmak istiyorum çünkü neyse anlarsınız .
  2. Aile Ve Aşk : Dikkat ettinizmi aile önce yazdım çünkü aile korkusu çok garibtir . Hiç anlamadıgınız bir anda yüreğinizin tam ortasına oturur , evet anlam veremessınız bazen bende nefes daralması bile oluyor , çok sevdiğimden olsa gerek özellikle de annem anne kuzusu diyebilirim . Peki Aile korkusuna geleyim arkadaslar , değerli okuyucum unutma aile korkusu bu hayatta en acı şeydir . Kimse ailenizin yerini dolduramaz sizde öyle , o yüzden aile korkusu yasadığınız zaman hemen ailenizden birine sarılmanızı tavsiye değil evribaki ediyorum ben anneme sarılım genel de onla daha ıyı anlastıgım için bilirmisiniz bilmem ama erkek evlatları anlasamaz babalarıyla yada bizim ailede öyle . Neyse hikayenin sonun da anlatırım . Aile kaybetme korkusundan sonra birde aşk'i buna katalım aşk olmanız gerekenden fazladır emin olun hatta bunu yeni satırda anlatayım biraz ağır bir konu .
  3. Evet şuan yeni satırdayım şaşırdınız demi . Aşk olduğunuz dan en fazlasıdır bunu unutmayın ben aşk i cok uzun bir suredir tadıyorum ismin deniz evet çok güzel değilmi bana bir garip geliyor , ne derseniz ? söylüyeyim deniz kelimesi çünkü sürekli aşkım ,  prensesim , kurbaney , tanrıçam ( kutsal melek taşı anlamın da manevi bir kelime olarak kullanıyorum yanlıs anlasılmasın ) Bu gibi kelimeleri kunlacınca isim biraz tuhaf kacıyor bu arada benim blogger kişisel sayfama gitmek isterseniz Blog Sitem tıklayabilirsiniz aynı yazı orda da paylaşılacaktır . Evet reklam da yaptık .
Şimdi Toplarsam cümlelerimi size şöyle bir açıklama yapacağım . Aşk ileri derece de yasamıssanız öyle bir korkarsınız ki sille çarpmış gibi olur ve eliniz ayağınız , titrer . O yüzden yapacağınız tek işlem arkadaşlar Kaybetmek konusun da .
  1. Dürüst olun ucunda ölüm bile olsa . Hiç bir zaman kaybetmessiniz emin olun .
  2. Yalan söylemeyin beyaz da olsa , Emin olun yine kaybetmessiniz ; çünkü sizi yalana itecek insanların sizden uzaklaşması en iyisidir bunu unutmayın .
  3. Ve istediğiniz hayat ne ise onu yaşayın .
Evet benim söylemek istediklerim bu kadar yukardaki başlıkta size nasıl kaybedileceğini ve ne yapmanız gerektiği hakkın da bilgi verdim umarım hosunuza gitmiştir çünkü ben keyifle yazdım bir sonraki yazılarımı okumak için sayfa da biraz dolaşın . 
Esenle kalın ve mutlu kalın . Blogger Sitem İçin Tıkla

Yorum Gönder

0 Yorumlar