Kayra Online Türk Yapımı Mmorpg - Ali Şile

Kayra Online Türk Yapımı Mmorpg

 Kayra online kapalı beta ne zaman çıkacak?

Merhaba,

 Değerli forum üyeleri ve dışardan okuyucularımız. Oyunöneri.com için yazmak istediğim ilk forum yazısıyla karşınızdayım. Sizleri sıkmadan direk konuya geçeceğim. Konuya geçmeden önce konuya yorum ve beğeni kısmından desteklerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.


Kayra online oyunu nedir?

 Kayra onine oyunu tamamen türk yapımı bir mmorpg yapımı bir oyundur. Şuanda tek geliştirici tarafından geliştirilen ve gönüllü arkadaşları tarafından destek verilen bir oyundur. Oyun henüz çıkmamış olup kesin bir tarih belirtilmemiştir.

 Kayra online tanıtım yazısı olarak bu linkteki konuyu okumanızı tavsiye ederim. Ben size güncel konulardan ve kapalı beta, açık beta, tam sürüm olarak tarihlerin ne zaman çıkacağından bahsedeceğim.  Değerli okuyucular kayra online sabırsızlıkla beklediğimizi söylemeliyim. Belki hiç reklamını görmediniz veya tanıtım duymadınız evet bende hiç görmedim arkadaş tavsiyesiyle topluluklarına katıldım. Şuan için oyun yapımcıları daha çok oyunun iç yüzü teknik kısmıyla ilgileniyorlar. Daha sonraları ise tanıtım ve reklamlarda çok cana göreceksiniz.

 Peki konu çok uzatmadan sizlerle bir şey paylaşmak istiyorum. Biraz önce topluluklarına katıldım demiştim fark etmişsinizdir. Bu toplulukta bizlerin düşünceleri ve bizlere daha yakın olduklarını söyleyebilirim. Şuan 1000 kişi olduk. Ama siz değerli okur takipçiler-imle bu sayıyı artırabiliriz. Ve oyun açıldığın kendi kuracağım klanda siz değerli arkadaşları bekliyorum.

 Kayra online oyun tam gün belli olmaksızın Ekim ayında kapalı beta yayınlanacak. Fakat değerli okuyucularım Kapalı beta oynayabilmek için discord kayra online kanalında bulunmanız yeterli.

Kapalı beta oynamak istiyorum nasıl gireceğim diyorsanız. Öncelikle discord hesabınız olmalı. Hesabınız varsayıyorum.

Bu linkten Kayra online sunucu odasına katılabilirsiniz. Kayra online sunucu odası için tıklayın.

Oyun açıldığında kurmak istediğim LONCA katılmak içinde bu linke tıklayın.  Şimdiden katılımlarınız için teşekkür ederim.

Kapalı beta ekim ayının herhangi bir gününde açılacaktır. Açık beta ise 12.01.2020 ayında açılacaktır. Tam sürüm ise 31.12.2020 ayında sizlerin oynaması için hizmete sunulacaktır. Peki discord kanalında neler oluyor. Bunu bir sonraki paylaşımında sizlere anlatacağım.


Yazıyı eklediğim zaman buraya tıklayarak diğer konuma gidebilir discord ayrıntılarını görebilirsiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Yorum ve beğeni yaparak desteklemenizi içten dileklerimle bekliyorum.

Discord ayrtısının özeti olarak sizlere bir görselle veda ediyorum bu yazıma iyi forumlar. (Not: Resim kayra online discord sunusundan alınmıştır. Bilgilendirmek ve tanıtım amaçlı paylaşılmıştır. Tamamen kayra online gelişimine yardımcı olmak ve kayra online tanıtımı yazısı niteliğinde oyunoneri.com için mühal tarafından yazılmıştır.)




Screenshot_52.png

Yorum Gönder

0 Yorumlar